​Update Coronavirus

Update Coronavirus
V: Is Health Spa open?
A: Nee, ons centrum is gesloten vanaf 15 maart 2020 om 18.00 uur, in ieder geval tot en met zondag 5 april 2020.
V: Kan Health Spa ook na 6 april gesloten blijven?
A: Dat ligt volledig buiten onze invloed. Op dit moment is hier nog niets over bekend. Health Spa zal haar leden tijdig, via de website, social media en per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.
V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?
A: Voor Health Spa leden proberen we je alle ondersteuning te bieden die je nodig hebt. Houd onze website, uw email en de Mywellness app in de gaten. Vanaf woensdag 18 maart starten we bijvoorbeeld met online trainingsprogramma vanuit de Technogym Mywellness app . ( Deze is te downloaden in de appstore)
V: Heb ik recht op compensatie?
A: Uit de informatie die wij hebben ontvangen van NL Actief, de overkoepelende brancheorganisatie voor ondernemers in het sport- en bewegingsbedrijf, is het antwoord vooralsnog nee. Dit vraagt om een uitleg: Nederland (en in het bijzonder onze branche) verkeert in een ongekend uitzonderlijke situatie. Dat wij onze diensten niet kunnen aanbieden komt door de ingrijpende overheidsmaatregel en vormt een overmachtssituatie. Op dit moment is het voor ons dan ook onmogelijk om je te compenseren voor de periode dat wij verplicht onze deuren gesloten moeten houden. Wij vragen je dan ook vriendelijk om betalingen niet te storneren, omdat dat alleen meer kosten met zich meebrengt. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.
V: Kan ik mijn lidmaatschap per direct opzeggen?
A: Op grond van de wet is ontbinding van de tussen ons gesloten overeenkomst ‘gelet op de bijzondere aard van de situatie’ niet mogelijk.
V: Kan ik mijn Health Spa lidmaatschap niet gewoon ‘bevriezen’?
A: Ook het opschorten van je betalingsverplichting over de periode dat we gesloten zijn, zou desastreuze gevolgen hebben en is niet mogelijk.
V: Wat en wanneer dan wel?
A: Daar kunnen we op dit moment nog niets zinnigs over zeggen. Door de diverse noodmaatregelen, zullen wij hopelijk ook in de kosten kunnen besparen. Wij zullen dit de komende periode inventariseren en zodra er meer duidelijkheid is bij je terugkomen met een passende oplossing, waarmee we je hopelijk tevreden kunnen stellen.
Deze situatie vraagt veel van iedereen. Wij hopen dat wij ook tijdens deze moeilijke tijden op uw steun en begrip kunnen rekenen en dat wij u binnenkort weer in goede gezondheid mogen verwelkomen.     

Sportieve groet, Health Spa team  

Delen: