Onderwerp: Probleem met inloggen klantportaal

Beste Health Spa leden,
 
Fijn dat er zoveel positieve reacties komen op onze brief aangaande de groepslessen. We bemerken dat veel leden graag willen inschrijven voor een groepstraining maar dat het inloggen op het klantportaal niet lukt. Dit blijkt in de meeste gevallen te liggen aan het feit dat er bij ons in het systeem een verouderd mailadres bekend is.
 
Daarom het verzoek om, indien het inloggen niet lukt, ons een mail te sturen ( evert-jan@healthspa.nl ) met onderstaande tekst:
 
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 
Onderwerp: Probleem met inloggen klantportaal
 
Het inloggen op het klantportaal is niet gelukt. Mijn juiste e-mailadres is ……….
 
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 
 
Wij zorgen er dan voor dat uw emailadres binnen 24 uur in ons systeem gewijzigd wordt. Wanneer wij dit wijzigen, krijgt u een bevestigingsmail toegestuurd naar het juiste e-mailadres. In deze bevestigingsmail staat een link waar u uw wachtwoord meteen kunt instellen.
 
Een nieuw systeem is even schakelen voor ons allemaal. Dank voor jullie snelle reacties en medewerking. Samen zorgen we ervoor dat iedereen zo snel mogelijk succesvol kan inloggen.
 
Met sportieve groet,
Team Health Spa
Delen: